ahlan wahsahlan ya habibi..!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

about me

Foto saya
Malaysia
kepahitan dalam keceriaan..baba telah diambil oleh penciptaNYA..namun ana redha dengan kepergian baba buat selamanya...Doaku hanya untuk kesejahteraanmu Baba

kisah kite berakhir

Kite xsaling berhubung , tapi kite gaduh ... kenape jadi mcm nie? Ape yg Allah sedang rancangkan nie? Dengan gaduh tetibe saya rase dekat balik dgn awkk J gembiranya saya, terima kasih Allah ..
Awak , tolong jangan bangkitkan isu dengan abg sy lagi .. tu buat saya sedih mnangis, awak xtwu kn crite dye?? Sy memang xkn cte prkare nie dkt awk bedpan . sy ade care sndiri mcm mne nk awk sndiri tawu ... and tu lebih buat awk hargai ... awak , dgn awk tetibe mrah and post kt fb mcm tu , sy dpat rasekan yg awak ade dengan perangai lame awk balik .. sedihnya saya bila deria aty sy mengatakan awak xmcm ameen yg sy kenal ... saya xtwu pulok dgn post diolog sy ngn abg sy yg saya post tu , awk jd mcm nie... maafkn saya wak .. xniat pown kt aty saya nk buat awak angin ...sy nk awk jd amen yg baru walaupown tanpe sy ..
Sedihnya saya bila awak post kt fb yg awk xingin kembali pada masa silam , sedangkan saya akan tunggu awak .. tiap ari bila sy on9, sy xkn miss bukak wall awak... amek tawu pasal awk... memang sy xtunjuk wak , sebab sy ade cara sy sndiri ... post2 awk pasal eyka azmi 11 tu sume sy amek tawu , dan sy xkn bgtaw apew yg sy rase bila awk post mcm tu ... xkn wak ...tu jnji sy ;(Awk fake relay dgn eyka azmi pown sy senyum and sentiasa doakan awak ... awk twu , brang yg kite lepaskan dgn ikhlas satu ari kite akn dpt balikkk.. walaupown masa yg menentukan sumetu .. sy pegang dengan hadis Al-quran nie J
Pernah xawak fikir , lepas kite clash , sy xpernah post kt fb tegak2 pasal awk , sy Cuma postkn perkara2 yg bole buat sy lebih kuat ,,, pernah kew sy sakit kn aty awk ? dalam mase sy sedar atau x...? tolong bagitawu sy wak .. sy sakitt wak , sakit dalaman sy nie sy tangung sndiri ,sakit buatan orang , orang tu ade larh awakk ... awak yg pernah sy sayang sepenuh aty .. tapi saya tahan , kalaw nk mcm2 bole sy luahkan perasaan sy nie .. tp sy tawu sy akn bertindak ikot nafsu ,, dan tu akn jd kn awak lebih teruk ,, bila awk awak teruk , awk tension ,,,sy xnk awak tension dgn ayat2 sy ... bile awk tension , bgtaw sy apew care utk awk lepaskan tension tu??? Buat perkare yg xelok kn ?? sy xnk wakkk ... sumpahh sy rela pendam perasaan sy dr tengok awak pergi tempat2 cm tu... L
Betul an cakap aman , awak patut lepaskan sy dr dulu lg ,tapi saya xpernah pown salah kan takdir , sy bangga pernah kenal ngn awak..awak da ajar sy mcm2 tentang kehidupan.. byak point yg sy dpt bila sy kenal ameen bin nasron..  J Allah tu Maha mengetahui sayang .. dan saya kenal awak macam mane, awak xkan cepat termakan dengan hasutan orang lain... tapi sebab status sy dgn abg sy tu, awk fikir secara singkat... mudah terpedaya ... awak mesty nak tawu kn apew siolog sy dgn mamat yg seterusnya?? Tapi janji dgn sy , jagan ade air mate yg terkeluar seperti sy sedang mengalirkan air mate sengsara saya lepas awak sama kan saya dengan hanjing yg  menyalak J
Malam tu mamat amek sy balik umah , mamat sorg jewp, xder owg laen .. sy naek kereta dduk sbelah abg sy yg tga bawak kereta...malam tu sy rasekan yg baba ade dengan kteowg .. kehadiran baba bila sy berdua ngn abang kandung sy sendiri... sy rase selamat dengan mamat malam  tu... kteowg diamm dalam kereta.. tetiba sy sedekah kn Al-fatiha utk baba, awk tawu apew jd lepas sy sedekahkn baba Al-fatiha?? Mamat tanye sy , ‘xkawan lagi dgn bdak tu?? ‘ btape tkejuttnyaa sy bila suare tu bg soalan mcm tu .. saat awk gembira dgn kekasih baru awk?? Knpew msty time sy rindu kan baba ?? knpew msty time tu abang sy tnye soalan mcm tuu?? Knpeww???! Seperi rasekan kehadiran baba dan soalan dr baba yg nk tahu isi aty anak dye , sy just jawab ‘x’ abang sy senyumm dan ckp asal? .. saya turut senyum kerana terharu ,rupanya abang sy sentiasa amek tawu pasal adik2 dye  walapown tentang percintaan monyet adik dye J  and sy nk bgtaw apew yg sy ngn abg sy ckp pasal awk?? Sy tnye ‘knpew tnye??’ abg sy ckp ‘kelaka bile dpt tawu kaw kecik2 da nk berpakwe ‘ sy ketawa lepas tu sy ckp ‘saje jewp mat , agpown bdak uh ok’ mamat ckp yg kaw bwak jmpew mama uh?’ sy ckp ‘aar’ then abg sy ckp ..’ aq xpernah bwak balik ppuan lain selain nurul jumpe ngn mama’ sy jawab “ykew’ mamat pulak sambong “ppuan petama yg aq bwak balik jumpe mama ,ppuan tu yg jd bini aku , kaw cmner plak dik?’’ sekali lagi soalan abg saya buat tangkai jantung sy tercabut .... ‘tapi dye bukan syed mat’ jawapan mamat utk sy sambil ketawa ‘ klaw da ade lelaki sungguh2 nk jage kaw , xkn mama xlepaskn kaw plak ,lagi2 kaw atu ank last?? ‘  sy senyum jewp seolah2 dpt semnagt baru ... semangt yg baba pernah bg kat sy J tetibe sy teringat yg dulu awk pernah chat ngn abg  sy mase abg sy marah awk... ingat x wak?? Ingt x??? Ingt larhh wak .. J skrang sy da Nampak hikmahnyer bila sepupu sy post mention name kite dulu.. sy maty2 gaduh ngn sepupu saya pasal bnde tu .. tapi bnde tu jugak larh agaknyer yg abang sy Nampak yg awak betul2 nk kawan ngn saya mase tu ... tapiiiiii ....

Tu sume cerita lama , kn? Skrang awak da ade kekasih baru... lagi pown awk tidak ingin kembali pada masa silam kan ?? J xpew wak ,,, jaga eyka azmi awak elok2, jaga dye mcm mane awak jage saya dulu... manje kan dye mcm mane awak mnjew kn dy dulu .. J  saya kt sini selalu doakan awak dalam  5 waktu saya ... J
Cerita antare saya ngn awak da berakhir skrang ... persolan bole x sy tunggu awak sampai hujung nyawa saya biyakan terus jadikn persolan ... sebab sy pown da xder jwapan utk soalan sy sendiri... J
Jaga diri awak abi , jaga agama awak .. jaga amanah awak ....
Salam sayang dari pasir gudang  J

Tiada ulasan:

Catat Ulasan