ahlan wahsahlan ya habibi..!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

about me

Foto saya
Malaysia
kepahitan dalam keceriaan..baba telah diambil oleh penciptaNYA..namun ana redha dengan kepergian baba buat selamanya...Doaku hanya untuk kesejahteraanmu Baba

pesanan buat kekasih..

Mungkin kite da ditakdirkan jadi macam nie ,, tapi yang penting saya banggawak , sepanjang kite caple kite jarang gaduh pasal jealous each other, ade memang ada .. tapi xpernah sampai nak clash2 an?? HAHAHA. Best time tu ., tapi nak buat macam mane sampai sini jewp kite mampu ... awak pown cakap kalau dah xder jodoh apew kite bole buat an?? 

saya tahu niat awak untuk kite xmacam dulu lagi memang baik , awak xnak maen kan perasaan saya.. saya hargai tu .. awak takut sejarah hitam awak kembali berulang .. Awak , untuk pengetahuan awak , kalau kite xmacam dulu pown , saya xnak awak pergi tempat2 macam tu , xnak awak ambik balik barang2 tu wak .. cuma time tu nanti saya xder hak untuk nasihat awak ... sekurang2nya, ade seorang hamba Allah yang saya selamat kan dari merosakkan diri sendiri .. saya harab sangat ... saya tak xtawu mcm mane nak ckp atau nak terangkan awak.. saya takut awak marah , tapi nie larh kenyataan .. 

Awak , andai kate awak da jumpa kekasih baru awak nanti jangan lupa saya enh ?? jaga dye mcm mane awak jage saya dulu .. saya suka selalu awak manje kn.. saya ingat lagi ,sampai amman pernah marah awak suruh jangan manjakan kite sangat ... HAHAHA awak jangan lupe ajak dye solat same2 kalau keluar nanti .. awak tahu tak , pasangan couple nie klaw owg ckp da solat dye akn jawab da atau x ,tapi kite xtawu dye buat x.. so cara yang terbaik klau keluar solat same2... janji dgn saya jangan lupe... 

Awak , kalau suatu hari nanti gf awak curang dengan awak .. carik larh saya , saya sedia nak dengar cerite2 awak ... saya sedia nasihat awak .. saya mungkin akan  sakit hati , tapi xbermakne saya xkuat .. i'am strong ok HAHAHA. . 

Saya selalu berdoa harab awak ingat janji kite , yang 4 tahun akan datang awak akan terus minang saya , saya bukan terdesak wak , tapi saya susah nak mulakan balik perkenalaln dengan lelaki lain , kite xtahu macam mane orang tu .. entahh larhh ,macam mane nak cakap saya pown xtwu .. HAHAHA .. 

Akhir kate dari saya , saya harab awak bahagia lepas berakhirnya kisah kite nie .. jangan lupe solat ..and semoga jadi anak yang soleh untuk keluarga awak ... jaga diri ... saya selalu tunggu awak .. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan