ahlan wahsahlan ya habibi..!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

about me

Foto saya
Malaysia
kepahitan dalam keceriaan..baba telah diambil oleh penciptaNYA..namun ana redha dengan kepergian baba buat selamanya...Doaku hanya untuk kesejahteraanmu Baba

cinta hampir bersepai ...

da 4 minggu saya xtengok muka awak , 3 minggu tu jugak larh saya selalu dengar suara awak ..mula2 kite selalu tukar2 cerita , and sampai sekarang pown kite selalu tukar cerita .. tapi sampai satu hari (semalam) awaktipu saya .. awak cakap malam tu awak xkeluar? tapi saya baca dari twitter kawan awak yang awak ade dengan dye... hmm xpeww , saya xmarah ..saya cuma sedih sikit jewp ... sejak dari semalam air mata kita asyik mengalir jewp sebab perkara kecil tu ... awak ,saya xmarah kalau awak nak keluar... memang selalu awak keluar kan? tapi mula pelik malam tu awak .... saya tak tawu awak buat apa memang, sebab kita dah jauh... mungkin alasan awak xnak bangunkita tidur tu jadi satu persoalan besar bagi saya... entah larh , hmmm ...

saya rasa kite nie jauh perbezaan sekarang ... tapi satu saya nak awak tahu .. bila kita bergaduh ,saya yang akan mengalah ... sebab saya nak kan hubungan nie kekal.. walaupown saya tahu silap saya hanya sikit ... hehehe... andai kata jodoh kita xberpanjangan , saya doakan awak jumpa dengan orang lebih pengabar dari saya... sebab tahap kesabaran saya sampai sini jewp...

kelakar kan ? padahal silap awak hanya tipu kita sekali jewp ,tapi hati saya dah tawar pada awak ..sebab saya yakin yang xmustahil satu hari nanti awak akan tipu saya lagi ...saya nak bagitahu sesuatu pada awak bila jodoh kita xder nanti awak jangan lupa amalkan solat yang macam kita selalu buat tu, walaupown awak keluar dengan sesiapa pown solat awak jangan lupa , doakan saya ... walaupown kita da xder papew , doakan saya bahagia and jumpa orang yang baik macam awak... insya-ALLAh..

akhir kata dari saya mr bucuk ... terimakasih sebab pernah buat saya keta satu ketika  dulu :D 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan