ahlan wahsahlan ya habibi..!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

about me

Foto saya
Malaysia
kepahitan dalam keceriaan..baba telah diambil oleh penciptaNYA..namun ana redha dengan kepergian baba buat selamanya...Doaku hanya untuk kesejahteraanmu Baba

Bile rndu ku sebut namemu....

Tanpa ku sedar aku tersebut namamu
Mengapakah hanya dengan tiba-tiba
Aku pun menjadi rindu
Dan wajahmu ku terbayang
Adakah engkau pun begitu merindu

Bila ku rindu aku tersebut namamu
Bila ku resah ingin rasa ku bertemu
Aku jadi tak menentu
menunggu kehadiranmu
Mengapakah lama hilang tanpa berita

Apa khabarmu di sana kekasihku
Semoga engkau tak lupa padaku
Jangan biar ku merindu
Jangan biar ku tertunggu
Sepinya di hatiku menunggumu

Bila ku rindu aku tersebut namamu
Di dalam mimpi aku dibelai olehmu
Indah sungguh percintaan
Indahnya berkasih sayang
Betapa aku merindu kepadamu



aq ddok tmenung jap dkt dpn pintu..ttbe aq aq t'ingt mpi aq mlm td ..mpi yg aq hrb2 kn hadir dlm idop aq lps di dye brangkat ke mesir..The king of dream.. da bpe blan agknye erh aq kwn ngn byangan dye?? since aq mpi kn dye dr bln 11 taon lps..sblan lps arwah baba mningal..smpai la skrg hmpir staon..urmm klaw crite blik psl dr awl aq bkwn ngn byangn dye mmg la smpai lps solat jumaat esk xabez..mlm td aq mpi dye ..

dye blik ke sini. . aq jmpe dye kt 1 majlis ilmu..sklai lg mpi aq bkonsep kn islamic..aq xphm knpe..mungkin aq slalu pk kn dye.. ataw ad hikmah dsbalik nye...kdg2 bagai nk gle ble pk soal yg 1 nie..dye kt sne tenang jewp..aq lak yg gle byg kn dye kt cni..subhanallah...ya ALLAH klaw smua nie ad la ssuatu yg Kau berikan..Tunjukkan la aq jln kesabaran ... tapi kalw ini ad la p'mainan aty utk sesatkn hambeMu jgn la Kau msukkn ia dlm pmainan mpi ku lg Ya ALLAH...aq xsanggup..aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan